logotyp

Tisková zpráva - Chlapi, myjte se, nešlapte do bláta a občas vezměte na sebe košili, protože tak to my ženy máme rády. - 28.6. 2013

Tisková zpráva - Chlapi, myjte se, nešlapte do bláta a občas vezměte na sebe košili, protože tak to my ženy máme rády. - 28.6. 2013„Vzadu je to taky tvoje!" Říkávala máma mému pubertálnímu bratrovi, když se ráno vypotácel z koupelny s luxusně nagelovanou patkou vpředu a něčím, co připomínalo onu bájnou větu „Martin si myje jen půlku hlavy" vzadu. Dnes už bratr přistupuje k oběma půlkám hlavy stejně spravedlivě a obecně má vlastně na paměti, že „vzadu je to taky jeho." Neřekla bych o něm, že je učiněný fešák, ale ženský po něm jdou jako blázen. Na mou otázku, jak je to možné, říká, že ví přesně, co my ženy po chlapech chceme. Rozhodla jsem se tedy jeho léty prověřené triky porovnat s našimi představami. Pátrala jsem v anketách, zkušenostech seznamovacích agentur a také mezi stylisty.

Bratr poprvé: „Nejdůležitější je první dojem"
„Co nezískáš v prvních několika vteřinách, už jen velmi složitě doháníš." Zní první zásada mého bratra, který se u své přednášky na téma „Sonda do ženské duše" zeširoka usmívá a já si pomyslím, že ho jen málokdy vidím zamračeného. „Oči sestřičko, ty se nám chlapům musí smát, abyste si nás vy ženy všimly."
Seznamovací agentura Náhoda, jejíž doménou je individuální vyhledávání partnerů, se svých klientek ptala, zda je pro ně první dojem podstatný. 85 % z nich odpovědělo, že je pro ně nesmírně podstatný. A první, co 60 % dam na mužích zaujme, jsou, světe div se, oči. V závěsu za nimi vlasy. To by mě docela zajímalo, na co se díváme, když třetina mužské populace je dobrovolně či nedobrovolně plešatá. A co zadek, nezapomněly jste na něj náhodou. Nebo si jen nechcete vzpomenout, kdy jste si naposledy na ulici povzdechly.
„Sakra, to je ale zadek k nakousnutí!" Pokud k této kapitole přidám ještě motto, kterým se řídí jedna z předních českých stylistek Lenka Forejtníková „Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem", je skóre po prvním kole jasné – 1:0 pro bratra.

Bratr podruhé: „Šaty dělaj člověka"
„Je vcelku jedno, co si na sebe oblečeme. Ženským je fuk, jestli jsme v triku nebo v košili. Hadry nám musí padnout a v první řadě je musíme, pokud možno, každé ráno tahat ze skříně úplně čerstvé." Zní bratr dosti sebejistě, ale dámy z Náhody mu tak trochu berou vítr z plachet, když 40 % tázaných chce mít chlapa elegantně oblečeného a právě v košili. Jenže dál už se jeho argumentaci dá sotva něco vytknout. 40 % žen sjede od hlubokého pohledu do mužských očí rovnou na boty. Kdo je má zadělané od bláta, je od prvního okamžiku považován za čuníka, pánové, co naplat, že jste před pár vteřinami prošel kaluží, když jste po některé z těch 40 % koukal.
„Když s mými klienty procházíme jejich skříň, zhruba 60 – 70 % oblečení ji během mé návštěvy definitivně opustí. Primární příčinou jsou tolik oblíbené, ale příliš obnošené svetry, o dvě čísla větší, menší a nepadnoucí saka a špatně zvolené barvy." Komentuje mužské oblékání stylistka Lenka. Aby sis pamatoval, že nám není jedno, co na sobě nosíte, druhý bod ti, milý bratře, upřu. Stav je tedy vyrovnaný 1:1.

Bratr potřetí: „Slečno, já se potím jako prase, potíte se taky tak?"
„Můžeme být v super naleštěných botách, když na tom trváš, tak i ve skvěle padnoucí košili třeba od Huga Bosse, ale pokud se nám zuby nelesknou jako perličky, nepodařilo se nám dokonale umýt nehty po včerejším fotbalu a co hůř máme buď žádný nebo nefunkční antiperspirant, nezachrání nás vůbec nic." Pro 95 % žen v Náhodě, které se do ankety o nejpřitažlivějšího muže na první dojem zapojily, je naprosto zásadní, aby voněl. Takže, když si k vám pánové čichá, rozhodně po vás jde, ale pozor, čidla nesmí zahlásit – smrdí, smrdí, to to smrdí! Lenka Forejtníková svým klientům doporučuje.
„Klíčem ke svěžímu tělu během horkého, letního dne, jsou kvalitní materiály našeho oblečení. Nic umělého našemu organizmu nesvědčí a pro oblečení to platí dvojnásob." A tak to vypadá, že můj bratr urval další bod.
Snažím se to na poslední chvíli zachránit. „Myslím, že je nám úplně fuk, jestli jste v košili nebo v triku, jestli voníte od Lancome nebo od Salvatora Dalí a jestli máte trochu zablácené boty. Důležité je, být vtipný, v dobré náladě, pozorný a zkrátka milý na první pohled."
„No jasně," odvětí bratr s úsměvem. „Přesně jako já!"

Zpět na hlavní výpis

Jméno
seznamováníosobní rozvojo nás
konzultacekoučink/terapieceník
typy  členstvíimageúrovně služeb
galerie členůTOP programkontakty
ověření profilupro ženyblog
VIP servisopravdovostreference
partner na míru pro media
jak se seznámitpro páryobch. podmínky
tipy na randepárový koučinkochrana dat
časté dotazymediaceetický kodex
právodárkové poukazy
   
   
facebook twitter© 2011-21 ALS Euro s.r.o.
Konzultace probíhají osobně v kanceláři i online!
Seznamovací a rozvojová agentura Náhoda
Košík
SEZNAMOVACÍ SLUŽBY      OSOBNÍ ROZVOJ     PRO PÁRY     CENÍK     BLOG     KONTAKT
Registrace do seznamky         Přihlášení pro členy        Objednávka členství        Úvodní konzultace        VIP služby
Neslouží k vyhledávání členů
Seznámení, seznamka - najděte životní štěstí ve vážném vztahu
kalendář akcí
KOŠÍK: 0