Tisková zpráva - K seznámení pomůže Náhoda i její osobnostní test - 22.8.2012
„Řada lidí, se kterými se v naší kanceláři potkáváme, je k jakýmkoliv osobnostním testům skeptická a příliš nevěří v jejich důvěryhodnost a vypovídací hodnotu," říká Veronika Vintrová, majitelka agentury Náhoda a autorka její koncepce péče o zákazníka. „Zatímco výsledky testů při tomto stupni náročnosti sedí ze zhruba 65 %, u testu připraveného speciálně pro Náhodu je podle zpětné vazby od klientů jeho relevantnost nad 75 %. Jedná se totiž o individuálně vytvořený test zohledňující zvláštnosti české povahy a v tuzemském prostředí je také dlouhodobě testován," dodává Vinterová.
Test vznikl ve spolupráci s Mgr. Barborou Daňkovou, jejíž doménou je právě tvorba osobnostních testů, a to především v oblasti manažerského rozvoje. Test agentury Náhoda vychází z typologie MBTI (Meyer-Briggs Type Indicator) a zohledňuje specifika českých osobnostních typů. Ve výsledcích se promítá charakter osobnosti dotazovaného ve čtyřech hlavních fázích seznamování – od prvního dojmu přes vzájemné seznámení a poznávání, následný rozvoj vztahu až po samotné soužití.
„Cílem dotazníku je, aby si osoba, která ho vyplnila naplno uvědomila to, co sama někde uvnitř tuší. Podívá se na sebe očima někoho jiného. Dotazník umožní kvalitní sebenáhled a je motivací k tomu sám sebe rozvíjet a pracovat s případnými riziky," uvádí Vinterová a dodává: „Výsledky by měly být především inspirací pro nový vztah a měly by odpovědět na otázky, které si lidé často kladou. To jim pomůže srovnat priority při hledání nového vztahu." Výsledky testu osobnosti si může klient nechat sám pro sebe, představit je potenciálním partnerům v rámci svého profilu na stránkách Náhody nebo je konzultovat se zkušeným koučem, jehož služby agentura Náhoda svým klientům nabízí.
KOŠÍK: 0